Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3137
Название: Дослідження сутності компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах сучасного закладу вищої освіти
Авторы: Пинзеник, Олена Мафтеївна
Ключевые слова: компетентність
компетентнісно орієнтований підхід
підготовка фахівців дошкільної освіти
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено проблемі дослідження сутності та структури компетентнісного підходу майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах сучасного закладу вищої освіти. Проаналізовано різні підходи науковців щодо визначення суті поняття професійної компетентності педагога та його складових. На основі сучасних досліджень визначено основні риси компетентнісного підходу підготовки фахівців та сутності професійної компетентності вихователя як інтегрованого поняття.
Описание: Пинзеник, О. М. Дослідження сутності компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах сучасного закладу вищої освіти / О. М. Пинзеник // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Випуск 2(25). - С. 150-157
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3137
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pinzenik_Investigation_of_the_essence.pdf.pdfДослідження сутності компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах сучасного закладу вищої освіти1.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.