Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/313
Назва: | Психологічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів |
Автори: | Барчій, Магдалина Степанівна |
Ключові слова: | навчально-пізнавальна діяльність студентів |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний вищий навчальний заклад повинен забезпечувати наше суспільство всебічно підготовленими фахівцями, які мають глибокі загальнонаукові та професійні знання, навички наукової роботи, готові до саморозвитку як в умовах професійної діяльності, так і в суспільному житті, шляхом активізації пізнавальної діяльності у навчальному процесі. Суспільству потрібні фахівці, духовно готові до самоактуалізації в умовах професійної діяльності та повсякденного життя як суб’єкти пізнання і діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/313 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Барчій М.С. Психологічні умови....pdf | Психологічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів | 250.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.