Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3141
Назва: Основні підходи до організації та проведення педагогічного майстер-класу
Автори: Швардак, Маріанна Василівна
Білак, Н. М.
Ключові слова: майстер-клас
науково-методична робота
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано сутність поняття «педагогічний майстер-клас». Розглянуто особливості та доцільність використання в практиці початкової школи майстер-класу як провідної технології трансляції педагогічного досвіду. Визначено алгоритм проведення майстер-класу за етапами: підготовчо-організаційний, презентаційний, моделюючий та рефлексивно-оцінюючий. Проаналізовано основні підходи до організації і проведення педагогічного майстер-класу.
Опис: Швардак, М. В. Основні підходи до організації та проведення педагогічного майстер-класу / М. В. Швардак, Н. М. Білак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Випуск 2(25). - С. 193-198
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3141
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shvardak_Main_approaches.pdf.pdfОсновні підходи до організації та проведення педагогічного майстер-класу1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.