Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3145
Titel: Компетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти
Autoren: Молнар, Тетяна Іванівна
Микуланинець, А. В.
Stichwörter: компетентність
майбутній учитель початкових класів
професійна підготовка
освітня парадигма
Erscheinungsdatum: 2018
Zusammenfassung: У статті порушується питання компетентнісного підходу в освіті. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці; окреслено теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованої освіти; узагальнено погляди науковців щодо трактування понять «підхід», «компетентнісний підхід», «компетенція», «компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми, визначено сутнісний зміст, взаємозв’язки та характер цих понять; акцентовано увагу на важливості компетентнісного підходу у підготовці майбутнього вчителя початкових класів.
Beschreibung: Молнар, Т. І. Компетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти / Т. І. Молнар, А. В. Микуланинець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.33-35
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3145
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Моlnar_Competence_approach.pdf.pdfКомпетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти855.2 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.