Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3145
Назва: Компетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Микуланинець, А. В.
Ключові слова: компетентність
майбутній учитель початкових класів
професійна підготовка
освітня парадигма
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті порушується питання компетентнісного підходу в освіті. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці; окреслено теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованої освіти; узагальнено погляди науковців щодо трактування понять «підхід», «компетентнісний підхід», «компетенція», «компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми, визначено сутнісний зміст, взаємозв’язки та характер цих понять; акцентовано увагу на важливості компетентнісного підходу у підготовці майбутнього вчителя початкових класів.
Опис: Молнар, Т. І. Компетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти / Т. І. Молнар, А. В. Микуланинець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.33-35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3145
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моlnar_Competence_approach.pdf.pdfКомпетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти855.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.