Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3145
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Микуланинець, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-06T14:14:25Z | - |
dc.date.available | 2019-05-06T14:14:25Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3145 | - |
dc.description | Молнар, Т. І. Компетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти / Т. І. Молнар, А. В. Микуланинець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.33-35 | en_US |
dc.description.abstract | У статті порушується питання компетентнісного підходу в освіті. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці; окреслено теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованої освіти; узагальнено погляди науковців щодо трактування понять «підхід», «компетентнісний підхід», «компетенція», «компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми, визначено сутнісний зміст, взаємозв’язки та характер цих понять; акцентовано увагу на важливості компетентнісного підходу у підготовці майбутнього вчителя початкових класів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | майбутній учитель початкових класів | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | освітня парадигма | en_US |
dc.title | Компетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Моlnar_Competence_approach.pdf.pdf | Компетентнісний підхід як напрям удосконалення вищої педагогічної освіти | 855.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.