Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3160
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-08T06:41:44Z | - |
dc.date.available | 2019-05-08T06:41:44Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3160 | - |
dc.description | Товканець, Г. В. Університетська освіта в контексті сталого розвитку / Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.36-39 | en_US |
dc.description.abstract | В статті розглядається проблема ролі університетської освіти в контексті сталого розвитку. Виявлено домінуючі напрями розвитку та визначені завдання університетської освіти: активізація підготовки високоінтелектуальних кадрів для сталого розвитку суспільства, забезпеченні життєздатності і стійкості розвитку суспільства за допомогою підготовки майбутніх соціально відповідальних лідерів; популяризація принципів сталого розвитку та формування соціально-відповідальної поведінки населення і бізнесу; проведення наукових досліджень у сфері сталого розвитку з метою розширення теоретичної бази і розробки механізмів впровадження, реалізації, контролю. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | університетська освіта | en_US |
dc.subject | сталий розвиток | en_US |
dc.subject | завдання університетської освіти | en_US |
dc.title | Університетська освіта в контексті сталого розвитку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tovkanets_University_education.pdf | Університетська освіта в контексті сталого розвитку | 854.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.