Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3165
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯров, Тетяна Коріївна-
dc.date.accessioned2019-05-08T07:08:18Z-
dc.date.available2019-05-08T07:08:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3165-
dc.descriptionЯров, Т.К. Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки / Т.К. Яров // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С. 49-52en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми, що виникають на сучасному етапі в спільній роботі школи та сім’ї в умовах їх соціального партнерства; описано причини, що впливають на співпрацю названих соціальних інститутів. Визначено роль держави та школи в контексті сучасної освітньої й соціальної політики та нормативно-правового забезпечення стосовно взаємодії школи та сім’ї. Досліджено, що втілення принципу гуманізації навчання і виховання має на меті взаємопроникнення сімейного і суспільного виховання. Важливо, коли педагоги і батьки є однодумцями, тому в складних сучасних умовах сім’ї потрібна систематична і кваліфікована допомога школи. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectшколаen_US
dc.subjectсім’яen_US
dc.subjectспівпраця школи та сім’їen_US
dc.subjectвиховання особистості дитиниen_US
dc.subjectсімейне вихованняen_US
dc.titleПартнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної наукиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yarov_Partnership.pdf.pdfПартнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки857.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.