Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3165
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яров, Тетяна Коріївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-08T07:08:18Z | - |
dc.date.available | 2019-05-08T07:08:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3165 | - |
dc.description | Яров, Т.К. Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки / Т.К. Яров // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С. 49-52 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблеми, що виникають на сучасному етапі в спільній роботі школи та сім’ї в умовах їх соціального партнерства; описано причини, що впливають на співпрацю названих соціальних інститутів. Визначено роль держави та школи в контексті сучасної освітньої й соціальної політики та нормативно-правового забезпечення стосовно взаємодії школи та сім’ї. Досліджено, що втілення принципу гуманізації навчання і виховання має на меті взаємопроникнення сімейного і суспільного виховання. Важливо, коли педагоги і батьки є однодумцями, тому в складних сучасних умовах сім’ї потрібна систематична і кваліфікована допомога школи. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | школа | en_US |
dc.subject | сім’я | en_US |
dc.subject | співпраця школи та сім’ї | en_US |
dc.subject | виховання особистості дитини | en_US |
dc.subject | сімейне виховання | en_US |
dc.title | Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yarov_Partnership.pdf.pdf | Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки | 857.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.