Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3165
Title: | Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки |
Authors: | Яров, Тетяна Коріївна |
Keywords: | школа сім’я співпраця школи та сім’ї виховання особистості дитини сімейне виховання |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті розглянуто проблеми, що виникають на сучасному етапі в спільній роботі школи та сім’ї в умовах їх соціального партнерства; описано причини, що впливають на співпрацю названих соціальних інститутів. Визначено роль держави та школи в контексті сучасної освітньої й соціальної політики та нормативно-правового забезпечення стосовно взаємодії школи та сім’ї. Досліджено, що втілення принципу гуманізації навчання і виховання має на меті взаємопроникнення сімейного і суспільного виховання. Важливо, коли педагоги і батьки є однодумцями, тому в складних сучасних умовах сім’ї потрібна систематична і кваліфікована допомога школи. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. |
Description: | Яров, Т.К. Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки / Т.К. Яров // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С. 49-52 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3165 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yarov_Partnership.pdf.pdf | Партнерство школи і сім’ї як проблема педагогічної науки | 857.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.