Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3169
Название: Досвід професійної орієнтації молоді на інженерні спеціальності в країнах Центрально-Східної Європи
Авторы: Бокша, Наталія Іванівна
Ключевые слова: дитячий університет
школярі,
навчальні програми
форми навчання
педагогічні технології
Дата публикации: 2017
Издательство: Мукачево : МДУ
Краткий осмотр (реферат): В даному дослідженні розглядається проблема організації системи професійної орієнтації учнівської молоді на інженерні спеціальності в країнах Центрально-Східної Європи. Встановлено, що проблема професійного самовизначення школярів є однією з найбільш актуальних в системі освіти країн Європейського Союзу. Визначено, що активними учасниками продуктивної профорієнтаційної роботи є університети, зокрема вищі технічні школи. Суть їх діяльності в даному напрямку полягає в організації, навчально-методичному та матеріально-технічному забезпеченні функціонування так званих дитячих університетів. На основі аналізу змісту навчальних програм дитячого університету, що функціонує при Технічному університеті м. Ліберец (Чехія), встановлено основні напрями курсів підготовки, форми навчання, педагогічні технології.
Описание: Бокша Н. І. Досвід професійної орієнтації молоді на інженерні спеціальності в країнах Центрально-Східної Європи / Н. І. Бокша // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.197-199
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3169
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Boksha_EXPERIENCE_PROFESSIONAL.PDF..pdfДосвід професійної орієнтації молоді на інженерні спеціальності в країнах Центрально-Східної Європи788.5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.