Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3174
Title: Методологічні засади особистісно орієнтованого навчання студентів закладів вищої освіти
Authors: Брижак, Надія Юріївна
Островська, Надія Дмитрівна
Богданюк, Олег Дмитрович
Keywords: майбутні фахівці
освітній процес
особистісно орієнтоване навчання
заклади вищої освіти
Issue Date: 2018
Abstract: У статті розглянуто методологічні основи особистісно орієнтованого навчання і їх роль у підготовці фахівців. Розкрито методологічні засади особистісно орієнтованого навчання, що ґрунтуються на методологічних засадах, серед яких детально розглянуто різні підходи. Гносеологічний підхід ґрунтується на теорії пізнання. Комплексний підхід включає інтеграційний, властивості і стани різних систем, взаємозв’язок між дисциплінами. Особистісний підхід базується на включеності суб’єкта в соціальні зв’язки та взаємини. Діяльнісний підхід характеризує здатність до пізнання нового, уміння працювати з віддачею, що закріплюється набуттям практичних умінь і навичок. Праксеологічний підхід ґрунтується на філософській концепції діяльності й має статус програмно-концептуального проекта, відповідає за здатність застосовувати набуті теоретичні знання на практиці.
Description: Брижак, Н. Ю. Методологічні засади особистісно орієнтованого навчання студентів закладів вищої освіти / Н. Ю. Брижак, Н. Д. Островська, О. Д. Богданюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.73-75
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3174
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bryzhak_Methodological_foundations.pdf.pdfМетодологічні засади особистісно орієнтованого навчання студентів закладів вищої освіти1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.