Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3174
Title: | Методологічні засади особистісно орієнтованого навчання студентів закладів вищої освіти |
Authors: | Брижак, Надія Юріївна Островська, Надія Дмитрівна Богданюк, Олег Дмитрович |
Keywords: | майбутні фахівці освітній процес особистісно орієнтоване навчання заклади вищої освіти |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті розглянуто методологічні основи особистісно орієнтованого навчання і їх роль у підготовці фахівців. Розкрито методологічні засади особистісно орієнтованого навчання, що ґрунтуються на методологічних засадах, серед яких детально розглянуто різні підходи. Гносеологічний підхід ґрунтується на теорії пізнання. Комплексний підхід включає інтеграційний, властивості і стани різних систем, взаємозв’язок між дисциплінами. Особистісний підхід базується на включеності суб’єкта в соціальні зв’язки та взаємини. Діяльнісний підхід характеризує здатність до пізнання нового, уміння працювати з віддачею, що закріплюється набуттям практичних умінь і навичок. Праксеологічний підхід ґрунтується на філософській концепції діяльності й має статус програмно-концептуального проекта, відповідає за здатність застосовувати набуті теоретичні знання на практиці. |
Description: | Брижак, Н. Ю. Методологічні засади особистісно орієнтованого навчання студентів закладів вищої освіти / Н. Ю. Брижак, Н. Д. Островська, О. Д. Богданюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.73-75 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3174 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bryzhak_Methodological_foundations.pdf.pdf | Методологічні засади особистісно орієнтованого навчання студентів закладів вищої освіти | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.