Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3174
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брижак, Надія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Островська, Надія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Богданюк, Олег Дмитрович | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-08T09:02:53Z | - |
dc.date.available | 2019-05-08T09:02:53Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3174 | - |
dc.description | Брижак, Н. Ю. Методологічні засади особистісно орієнтованого навчання студентів закладів вищої освіти / Н. Ю. Брижак, Н. Д. Островська, О. Д. Богданюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.73-75 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто методологічні основи особистісно орієнтованого навчання і їх роль у підготовці фахівців. Розкрито методологічні засади особистісно орієнтованого навчання, що ґрунтуються на методологічних засадах, серед яких детально розглянуто різні підходи. Гносеологічний підхід ґрунтується на теорії пізнання. Комплексний підхід включає інтеграційний, властивості і стани різних систем, взаємозв’язок між дисциплінами. Особистісний підхід базується на включеності суб’єкта в соціальні зв’язки та взаємини. Діяльнісний підхід характеризує здатність до пізнання нового, уміння працювати з віддачею, що закріплюється набуттям практичних умінь і навичок. Праксеологічний підхід ґрунтується на філософській концепції діяльності й має статус програмно-концептуального проекта, відповідає за здатність застосовувати набуті теоретичні знання на практиці. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | майбутні фахівці | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.title | Методологічні засади особистісно орієнтованого навчання студентів закладів вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bryzhak_Methodological_foundations.pdf.pdf | Методологічні засади особистісно орієнтованого навчання студентів закладів вищої освіти | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.