Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3184
Title: Використання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи
Authors: Росола, Уляна Василівна
Keywords: підприємства
маркетингові комунікації
маркетингові інструменти
маркетингова політика комунікацій
Issue Date: 2018
Publisher: Київ
Description: Росола У. В. Використання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи / У. В. Росола // Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених і студентів (27 листопада 2018р.). - Київ, 2018. - С. 62-64
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3184
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ROSOLA_MARKETING_ COMMUNICATIONS.PDF.pdfВикористання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.