Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3184
Titel: Використання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи
Autoren: Росола, Уляна Василівна
Stichwörter: підприємства
маркетингові комунікації
маркетингові інструменти
маркетингова політика комунікацій
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Київ
Beschreibung: Росола У. В. Використання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи / У. В. Росола // Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених і студентів (27 листопада 2018р.). - Київ, 2018. - С. 62-64
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3184
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ROSOLA_MARKETING_ COMMUNICATIONS.PDF.pdfВикористання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи1.05 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.