Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3184
Название: Використання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи
Авторы: Росола, Уляна Василівна
Ключевые слова: підприємства
маркетингові комунікації
маркетингові інструменти
маркетингова політика комунікацій
Дата публикации: 2018
Издательство: Київ
Описание: Росола У. В. Використання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи / У. В. Росола // Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених і студентів (27 листопада 2018р.). - Київ, 2018. - С. 62-64
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3184
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ROSOLA_MARKETING_ COMMUNICATIONS.PDF.pdfВикористання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи1.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.