Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3184
Назва: Використання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи
Автори: Росола, Уляна Василівна
Ключові слова: підприємства
маркетингові комунікації
маркетингові інструменти
маркетингова політика комунікацій
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київ
Опис: Росола У. В. Використання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи / У. В. Росола // Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених і студентів (27 листопада 2018р.). - Київ, 2018. - С. 62-64
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3184
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ROSOLA_MARKETING_ COMMUNICATIONS.PDF.pdfВикористання маркетингових комунікацій підприємствами в умовах кризи1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.