Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187
Название: Маркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу
Авторы: Росола, Уляна Василівна
Ключевые слова: маркетинг у соціальних мережах
інформаційні технології
маркетинг
соціальний медіа маркетинг
Дата публикации: 2018
Издательство: Тернопіль
Описание: Росола У. В. Маркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу / У. В. Росола // Модернізація національної системи управління державним розвитком: виклики і перспективи : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (16 листопада 2018 р.). - Тернопіль, 2018. - С. 232-234
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ROSOLA_MARKETING_ SOCIAL_NETWORKS.PDF..pdfМаркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу733.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.