Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187
Назва: Маркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу
Автори: Росола, Уляна Василівна
Ключові слова: маркетинг у соціальних мережах
інформаційні технології
маркетинг
соціальний медіа маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль
Опис: Росола У. В. Маркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу / У. В. Росола // Модернізація національної системи управління державним розвитком: виклики і перспективи : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (16 листопада 2018 р.). - Тернопіль, 2018. - С. 232-234
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ROSOLA_MARKETING_ SOCIAL_NETWORKS.PDF..pdfМаркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу733.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.