Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2019-05-14T09:14:09Z-
dc.date.available2019-05-14T09:14:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3204-
dc.descriptionГегедош К. В. Маркетингова діагностика управління транскордонним співробітництвом у Карпатському Єврорегіоні / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології : науковий журнал. - Одеса, 2019. - Том 3, №1. - С. 51-67en_US
dc.description.abstractУ статті зроблена спроба побудувати та апробувати маркетингову методику діагностування єврорегіонів. Причина цього полягає в тому, що наявні методи оцінки єврорегіонів вважаються опосередкованими, позаяк стосуються тільки зовнішніх результатів діяльності щодо процесів транскордонного співробітництва. Тому для аналізу було взято найбільш проблемний єврорегіон на Західній території України – Карпатський Єврорегіон. Результатом оцінки стало те, що українське національне представництво сконцентровує увагу не на економічних напрямках співпраці (які на сьогодні повинні бути в пріоритеті), не враховує міжрегіональний підхід взаємодії (який повинен бути з огляду на формування даного інтеграційного утворення – першочерговим) та не використовує системні моделі ринкового управління. Такий стан єврорегіону не може приносити позитивні результати транскордонного співробітництва, принаймні в ХХІ столітті.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherОдесаen_US
dc.subjectмаркетингова діагностикаen_US
dc.subjectКарпатський Єврорегіонen_US
dc.subjectтранскордонне співробітництвоen_US
dc.subjectЄврорегіон Карпати-Українаen_US
dc.subjectтранскордонні проектиen_US
dc.titleМаркетингова діагностика управління транскордонним співробітництвом у Карпатському Єврорегіоніen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нehedosh K._Marketing_ diagnosis_ management.pdf..pdfМаркетингова діагностика управління транскордонним співробітництвом у Карпатському Єврорегіоні1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.