Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207
Назва: Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до навчання української мови: теоретичні засади
Автори: Хома, Ольга Михайлівна
Ключові слова: початкова школа
заклад вищої освіти
Концепція Нової української школи
інтеграція
квазіпрофесійні завдання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються сучасні підходи з підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання української мови. Актуальність дослідження зумовлена реформами, що проходять в початковій освіті. Проаналізовано окремі законодавчі акти, наукові розвідки з означеної проблеми. З’ясовано методи, форми навчання в новій українській школі. Автором визначено напрями підготовки майбутніх учителів 1-4 класів в умовах реформування освіти. Увага закцентована на квазіпрофесійних завданнях, що передбачають моделювання ситуацій, наближених до професійної діяльності.
Опис: Хома, О. М. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до навчання української мови: теоретичні засади / О. М. Хома // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.122-125
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khoma_Training_of_the_future.pdf.pdfПідготовка майбутнього вчителя початкових класів до навчання української мови: теоретичні засади868.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.