Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207
Назва: | Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до навчання української мови: теоретичні засади |
Автори: | Хома, Ольга Михайлівна |
Ключові слова: | початкова школа заклад вищої освіти Концепція Нової української школи інтеграція квазіпрофесійні завдання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються сучасні підходи з підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання української мови. Актуальність дослідження зумовлена реформами, що проходять в початковій освіті. Проаналізовано окремі законодавчі акти, наукові розвідки з означеної проблеми. З’ясовано методи, форми навчання в новій українській школі. Автором визначено напрями підготовки майбутніх учителів 1-4 класів в умовах реформування освіти. Увага закцентована на квазіпрофесійних завданнях, що передбачають моделювання ситуацій, наближених до професійної діяльності. |
Опис: | Хома, О. М. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до навчання української мови: теоретичні засади / О. М. Хома // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.122-125 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khoma_Training_of_the_future.pdf.pdf | Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до навчання української мови: теоретичні засади | 868.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.