Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хома, Ольга Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-14T14:14:57Z | - |
dc.date.available | 2019-05-14T14:14:57Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207 | - |
dc.description | Хома, О. М. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до навчання української мови: теоретичні засади / О. М. Хома // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.122-125 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкриваються сучасні підходи з підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання української мови. Актуальність дослідження зумовлена реформами, що проходять в початковій освіті. Проаналізовано окремі законодавчі акти, наукові розвідки з означеної проблеми. З’ясовано методи, форми навчання в новій українській школі. Автором визначено напрями підготовки майбутніх учителів 1-4 класів в умовах реформування освіти. Увага закцентована на квазіпрофесійних завданнях, що передбачають моделювання ситуацій, наближених до професійної діяльності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | Концепція Нової української школи | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | квазіпрофесійні завдання | en_US |
dc.title | Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до навчання української мови: теоретичні засади | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Khoma_Training_of_the_future.pdf.pdf | Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до навчання української мови: теоретичні засади | 868.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.