Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3215
Назва: Художньо-мовленнєва діяльність у системі корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушень
Автори: Барна, Христина Василівна
Іванова, Вікторія Вікторівна
Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Ключові слова: спеціальна освіта
порушення мовлення
художньо-мовленнєва діяльність
корекція мовлення
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті зазначається, що у зв’язку із збільшенням кількості дітей з порушенням мовлення у сучасній спеціальній педагогіці та психології утвердилося положення про необхідність раннього виявлення та подолання мовленнєвих порушень. Саме через художнє слово дитина з перших днів одержує найперші й найважливіші уроки суспільного життя. Мовленнєві порушення умовно розділені на три великі групи. Розкрито три етапи з формування звуковимови. Автори наводять приклади використання художніх творів у подоланні мовленнєвих порушень та деякі методичні вказівки до їх проведення.
Опис: Барна, Х. В. Художньо-мовленнєва діяльність у системі корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушень / Х. В. Барна, В. В. Іванова, О. М. Кас’яненко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.132-134
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3215
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barna_Іvanova_Каsianenko_Artistic.pdf.pdfХудожньо-мовленнєва діяльність у системі корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушень853.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.