Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3215
Назва: | Художньо-мовленнєва діяльність у системі корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушень |
Автори: | Барна, Христина Василівна Іванова, Вікторія Вікторівна Кас'яненко, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | спеціальна освіта порушення мовлення художньо-мовленнєва діяльність корекція мовлення |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | В статті зазначається, що у зв’язку із збільшенням кількості дітей з порушенням мовлення у сучасній спеціальній педагогіці та психології утвердилося положення про необхідність раннього виявлення та подолання мовленнєвих порушень. Саме через художнє слово дитина з перших днів одержує найперші й найважливіші уроки суспільного життя. Мовленнєві порушення умовно розділені на три великі групи. Розкрито три етапи з формування звуковимови. Автори наводять приклади використання художніх творів у подоланні мовленнєвих порушень та деякі методичні вказівки до їх проведення. |
Опис: | Барна, Х. В. Художньо-мовленнєва діяльність у системі корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушень / Х. В. Барна, В. В. Іванова, О. М. Кас’яненко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.132-134 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3215 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Barna_Іvanova_Каsianenko_Artistic.pdf.pdf | Художньо-мовленнєва діяльність у системі корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушень | 853.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.