Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарна, Христина Василівна-
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorКас'яненко, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-05-15T07:00:51Z-
dc.date.available2019-05-15T07:00:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3215-
dc.descriptionБарна, Х. В. Художньо-мовленнєва діяльність у системі корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушень / Х. В. Барна, В. В. Іванова, О. М. Кас’яненко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.132-134en_US
dc.description.abstractВ статті зазначається, що у зв’язку із збільшенням кількості дітей з порушенням мовлення у сучасній спеціальній педагогіці та психології утвердилося положення про необхідність раннього виявлення та подолання мовленнєвих порушень. Саме через художнє слово дитина з перших днів одержує найперші й найважливіші уроки суспільного життя. Мовленнєві порушення умовно розділені на три великі групи. Розкрито три етапи з формування звуковимови. Автори наводять приклади використання художніх творів у подоланні мовленнєвих порушень та деякі методичні вказівки до їх проведення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectспеціальна освітаen_US
dc.subjectпорушення мовленняen_US
dc.subjectхудожньо-мовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectкорекція мовленняen_US
dc.titleХудожньо-мовленнєва діяльність у системі корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушеньen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barna_Іvanova_Каsianenko_Artistic.pdf.pdfХудожньо-мовленнєва діяльність у системі корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушень853.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.