Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Назва: Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: парадигма
освітньо-наукова парадигма
синтезований синергетичний підхід
сутнісні аспекти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Canada
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання щодо значення парадигмального підходу у педагогіці. Зауважено на неприпустимості давати суб'єктивну оцінку парадигмі. Закцентована увага на значенні науково-методологічного інструментарію до вивчення педагогічних персоналій в історичні ретроспективі.
Опис: Розман І. І. Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - № 30. - С. 140-142.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ROZMAN_SYNERGISTIC_APPROACH.PDF.pdfСинергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії728.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.