Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Назва: | Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії |
Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | парадигма освітньо-наукова парадигма синтезований синергетичний підхід сутнісні аспекти |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Canada |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання щодо значення парадигмального підходу у педагогіці. Зауважено на неприпустимості давати суб'єктивну оцінку парадигмі. Закцентована увага на значенні науково-методологічного інструментарію до вивчення педагогічних персоналій в історичні ретроспективі. |
Опис: | Розман І. І. Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - № 30. - С. 140-142. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ROZMAN_SYNERGISTIC_APPROACH.PDF.pdf | Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії | 728.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.