Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2019-05-15T08:04:20Z-
dc.date.available2019-05-15T08:04:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220-
dc.descriptionРозман І. І. Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - № 30. - С. 140-142.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання щодо значення парадигмального підходу у педагогіці. Зауважено на неприпустимості давати суб'єктивну оцінку парадигмі. Закцентована увага на значенні науково-методологічного інструментарію до вивчення педагогічних персоналій в історичні ретроспективі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherCanadaen_US
dc.subjectпарадигмаen_US
dc.subjectосвітньо-наукова парадигмаen_US
dc.subjectсинтезований синергетичний підхідen_US
dc.subjectсутнісні аспектиen_US
dc.titleСинергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналіїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ROZMAN_SYNERGISTIC_APPROACH.PDF.pdfСинергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії728.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.