Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-15T08:04:20Z | - |
dc.date.available | 2019-05-15T08:04:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3220 | - |
dc.description | Розман І. І. Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - № 30. - С. 140-142. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання щодо значення парадигмального підходу у педагогіці. Зауважено на неприпустимості давати суб'єктивну оцінку парадигмі. Закцентована увага на значенні науково-методологічного інструментарію до вивчення педагогічних персоналій в історичні ретроспективі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Canada | en_US |
dc.subject | парадигма | en_US |
dc.subject | освітньо-наукова парадигма | en_US |
dc.subject | синтезований синергетичний підхід | en_US |
dc.subject | сутнісні аспекти | en_US |
dc.title | Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ROZMAN_SYNERGISTIC_APPROACH.PDF.pdf | Синергетичний підхід щодо вивчення педагогічної персоналії | 728.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.