Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3229
Title: Роль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери
Authors: Лендєл, Олег Дмитрович
Keywords: маркетинг
конкурентоспроможність підприємств
туристично-рекреаційні сфери
Issue Date: 2015
Publisher: Карпатська вежа
Description: Лендєл О. Д. Роль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери / О. Д. Лендєл // Інвестиційно-інноваційні засади розвитку національної економіки в ринкових умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Гол. редколегії Лендєл М.А. - Ужгород-Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - С. 440-442
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3229
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lendyel_Tezy_2015.pdfРоль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери637.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.