Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231
Title: Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону
Authors: Ярема, Василь Іванович
Лендєл, Олег Дмитрович
Мишко, Катерина Ігорівна
Keywords: екологічний маркетинг
екологічні потреби
концепція екологічного маркетингу регіону
маркетинг екологічних послуг
екологічний аудит
Issue Date: 2011
Abstract: У статті розглядаються питання напрямків використання екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто роль державних органів, підприємств, організацій та громадськості у реалізації екологічного маркетингу.
Description: Ярема В. І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В. І Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - Суми: ТОВ "ВТД Університетська книга" 2011, -№ 4, Т. І - С. 222-232
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yarema_Lendyel_Mahurska_st_2011.pdfВикористання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону1.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.