Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
Назва: Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах
Автори: Лендєл, Олег Дмитрович
Ключові слова: маркетингова діяльність
вітчизняні підприємств
маркетингові підходи
Дата публікації: 2008
Видавництво: МТІ
Опис: Лендєл О. Д. Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах / О. Д. Лендєл // Стан та перспективи використання маркетингу підприємницькими структурами регіону: збірник матеріалів науково-практичного семінару присвячений «Дню маркетолога». - Мукачево: МТІ, 2008р. - С. 30-34
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lendyel_Tezy_2008.pdfМетодика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах799 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.