Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3236
Назва: Теоретичні основи арт-терапевтичної компетентності вчителя музичного мистецтва
Автори: Качур, Мирослава Михайлівна
Куцин, Еріка Карлівна
Ключові слова: арт-терапевтична компетентність
вчитель музичного мистецтва
професійна діяльність
арт-терапія
мистецтво
особистість
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється проблема арт-терапевтичної компетентності, як необхідної складової професійної діяльності вчителя музичного мистецтва. З’ясовано сутність арт-терапевтичного потенціалу мистецтва у самовираженні та творчому розвитку особистості, розкрито значення арт-терапевтичного методу як засобу психолого-педагогічної допомоги учням у виявленні особистісно- ціннісного ставлення до світу. Зазначено про необхідність арт-терапевтичної компетентності вчителя музичного мистецтва у світлі вимог Нової української школи та вирішення завдань мистецької освітньої галузі.
Опис: Качур, М. М. Теоретичні основи арт-терапевтичної компетентності вчителя музичного мистецтва / М. М. Качур, Е. К. Куцин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С. 136-139
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3236
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каchur_Кutsyn_Theoretical_principles.pdf.pdfТеоретичні основи арт-терапевтичної компетентності вчителя музичного мистецтва852.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.