Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3238
Название: Використання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів
Авторы: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Ключевые слова: критичне мислення
природнича освітня галузь
Державний стандарт початкової освіти
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано значення використання технології критичного мислення на уроках природознавства як засобу формування природничої компетентності молодших школярів відповідно до Державного стандарту початкової освіти. Запропоновано до використання на уроках природознавства методи і прийоми технології критичного мислення.
Описание: Кузьма-Качур, М. І. Використання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.140-143
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3238
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кuzma-Каchur_Horvat_Using.pdf.pdfВикористання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів897.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.