Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3238
Назва: Використання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Ключові слова: критичне мислення
природнича освітня галузь
Державний стандарт початкової освіти
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано значення використання технології критичного мислення на уроках природознавства як засобу формування природничої компетентності молодших школярів відповідно до Державного стандарту початкової освіти. Запропоновано до використання на уроках природознавства методи і прийоми технології критичного мислення.
Опис: Кузьма-Качур, М. І. Використання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.140-143
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3238
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кuzma-Каchur_Horvat_Using.pdf.pdfВикористання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів897.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.