Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3238
Назва: | Використання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів |
Автори: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна Горват, Маріанна Василівна |
Ключові слова: | критичне мислення природнича освітня галузь Державний стандарт початкової освіти |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано значення використання технології критичного мислення на уроках природознавства як засобу формування природничої компетентності молодших школярів відповідно до Державного стандарту початкової освіти. Запропоновано до використання на уроках природознавства методи і прийоми технології критичного мислення. |
Опис: | Кузьма-Качур, М. І. Використання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.140-143 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3238 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кuzma-Каchur_Horvat_Using.pdf.pdf | Використання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів | 897.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.