Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3239
Назва: Особливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери
Автори: Лендєл, Олег Дмитрович
Ключові слова: маркетингове стратегічне планування
підприємства туристично-рекреаційної сфери
стратегічний маркетинг
Дата публікації: 2015
Видавництво: Карпатська вежа
Опис: Лендєл О. Д. Особливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери / О. Д. Лендєл // Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів. У 2 томах : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції 14-15 травня / Гол. ред. кол. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - Том 2. - С. 270-274
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3239
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lendyel_Tezy_2015_MNPK.pdfОсобливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери725.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.