Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛендєл, Олег Дмитрович-
dc.date.accessioned2019-05-17T08:50:21Z-
dc.date.available2019-05-17T08:50:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3239-
dc.descriptionЛендєл О. Д. Особливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери / О. Д. Лендєл // Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів. У 2 томах : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції 14-15 травня / Гол. ред. кол. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - Том 2. - С. 270-274en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКарпатська вежаen_US
dc.subjectмаркетингове стратегічне плануванняen_US
dc.subjectпідприємства туристично-рекреаційної сфериen_US
dc.subjectстратегічний маркетингen_US
dc.titleОсобливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфериen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lendyel_Tezy_2015_MNPK.pdfОсобливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери725.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.