Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3245
Назва: Особливості професійної самореалізації вчителя початкової школи
Автори: Мочан, Тетяна Михайлівна
Янчишина, Світлана Федорівна
Ключові слова: самореалізація
професійна самореалізація
професійне становлення
вчитель початкової школи
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність та особливості процесу професійної самореалізації вчителя початкової школи. Автором проаналізовано різні підходи до тлумачення таких понять, як «самореалізація» та «професійна самореалізація». Наголошено на провідних аспектах об’єктивних оцінок прояву професійного розвитку вчителя початкових класів як суб’єкта діяльності. Розглянуті основні стадії які проходить фахівець у своєму професійному становленні.
Опис: Мочан, Т. М. Особливості професійної самореалізації вчителя початкової школи / Т. М. Мочан, С. Ф. Янчишина // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.152-154
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3245
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mochan_Yanchyshyna_Features.pdf.pdfОсобливості професійної самореалізації вчителя початкової школи854.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.