Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3246
Назва: Застосування навчальних стратегій на уроках іноземної мови в угорськомовних школах Закарпаття
Автори: Силадій, Василь Васильович
Ключові слова: cтратегії навчання
білінгвізм
одномовність
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема навчальних стратегій як методу навчання на уроках іноземної мови. Визначено, що стратегії навчання  це конкретні процедури, які використовуються у навчанні, та які сприяють ефективності і мотиваційній забезпеченості освітнього процесу. Проведено дослідження, яке засвідчило, що застосування навчальних стратегій і одномовних і двомовних учнів мотиваційно налаштовує на вивчення англійської мови, забезпечує ефективну організацію навчального процесу та сприяє швидкому засвоєнню іноземної мови.
Опис: Силадій, В. В. Застосування навчальних стратегій на уроках іноземної мови в угорськомовних школах Закарпаття / В. В. Силадій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.154-157
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3246
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sуladiy_Application_of_educational.pdf.pdfЗастосування навчальних стратегій на уроках іноземної мови в угорськомовних школах Закарпаття872.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.