Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3260
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лабош, Катерина Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-21T07:00:44Z | - |
dc.date.available | 2019-05-21T07:00:44Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3260 | - |
dc.description | Лабош, К. Я. Залучення дітей ромського населення до освітнього процесу: досвід Словаччини / К. Я. Лабош // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.220-222 | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі створення освітнього середовища для дітей ромського населення в Словаччині. Проаналізовано статистичні дані, які розкривають різноаспектні питання цієї етнічної спільноти та зумовлюють особливості роботи педагогів з дітьми-ромами. Заслуговує на увагу цікавий досвід введення урядом Словаччини особливих заходів, таких як: організація підготовчих класів, підготовка помічників вчителів, фінансові заохочення загальноосвітніх шкіл за інтеграцію дітей-ромів в освітній процес, а також додаткова мотивація вчителів, які працюють з такими учнями. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Словаччина | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | ромське населення | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | сегрегація | en_US |
dc.title | Залучення дітей ромського населення до освітнього процесу: досвід Словаччини | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Labosh_Attraction_of_children.pdf.pdf | Залучення дітей ромського населення до освітнього процесу: досвід Словаччини | 856.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.