Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3264
Title: | Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність |
Authors: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Keywords: | професійне навчання самооцінка успішність професійного навчання ціле покладання |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті досліджено психологічні особливості впливу самоцінки на успішність професійного навчання. Студенти групи успішних у навчально-професійній діяльності демонструють стабільність показників рівня Студенти у групі неуспішних у навчально-професійній діяльності навпаки, продемонстрували показники, які характеризується великим розкидом їх значень (є як нереалістично занижені, так і нереалістично завищені показники). Успішним у навчанні студентам властивий розвинений механізм цілепокладання. У групі неуспішних у навчанні студентів рівень цільового відхилення є сильно завищеним. |
Description: | Щербан, Тетяна Дмитрівна Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність / Тетяна Дмитрівна Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.244-246 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3264 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Scherban_Psychological_peculiarities.pdf.pdf | Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність | 878.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.