Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3264
Назва: Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: професійне навчання
самооцінка
успішність професійного навчання
ціле покладання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено психологічні особливості впливу самоцінки на успішність професійного навчання. Студенти групи успішних у навчально-професійній діяльності демонструють стабільність показників рівня Студенти у групі неуспішних у навчально-професійній діяльності навпаки, продемонстрували показники, які характеризується великим розкидом їх значень (є як нереалістично занижені, так і нереалістично завищені показники). Успішним у навчанні студентам властивий розвинений механізм цілепокладання. У групі неуспішних у навчанні студентів рівень цільового відхилення є сильно завищеним.
Опис: Щербан, Тетяна Дмитрівна Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність / Тетяна Дмитрівна Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.244-246
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3264
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scherban_Psychological_peculiarities.pdf.pdfПсихологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність878.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.