Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-05-21T13:06:07Z-
dc.date.available2019-05-21T13:06:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3264-
dc.descriptionЩербан, Тетяна Дмитрівна Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність / Тетяна Дмитрівна Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.244-246en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено психологічні особливості впливу самоцінки на успішність професійного навчання. Студенти групи успішних у навчально-професійній діяльності демонструють стабільність показників рівня Студенти у групі неуспішних у навчально-професійній діяльності навпаки, продемонстрували показники, які характеризується великим розкидом їх значень (є як нереалістично занижені, так і нереалістично завищені показники). Успішним у навчанні студентам властивий розвинений механізм цілепокладання. У групі неуспішних у навчанні студентів рівень цільового відхилення є сильно завищеним.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійне навчанняen_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.subjectуспішність професійного навчанняen_US
dc.subjectціле покладанняen_US
dc.titleПсихологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльністьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scherban_Psychological_peculiarities.pdf.pdfПсихологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність878.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.