Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3264
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-21T13:06:07Z | - |
dc.date.available | 2019-05-21T13:06:07Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3264 | - |
dc.description | Щербан, Тетяна Дмитрівна Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність / Тетяна Дмитрівна Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.244-246 | en_US |
dc.description.abstract | У статті досліджено психологічні особливості впливу самоцінки на успішність професійного навчання. Студенти групи успішних у навчально-професійній діяльності демонструють стабільність показників рівня Студенти у групі неуспішних у навчально-професійній діяльності навпаки, продемонстрували показники, які характеризується великим розкидом їх значень (є як нереалістично занижені, так і нереалістично завищені показники). Успішним у навчанні студентам властивий розвинений механізм цілепокладання. У групі неуспішних у навчанні студентів рівень цільового відхилення є сильно завищеним. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | професійне навчання | en_US |
dc.subject | самооцінка | en_US |
dc.subject | успішність професійного навчання | en_US |
dc.subject | ціле покладання | en_US |
dc.title | Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Scherban_Psychological_peculiarities.pdf.pdf | Психологічні особливості впливу самооцінки на навчально-професійну діяльність | 878.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.