Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3265
Title: | Емоційна культура як складова професійної підготовки майбутніх педагогів |
Authors: | Барчі, Беата Василівна Барчій, Магдалина Степанівна |
Keywords: | емоції емоційна культура педагога компоненти емоційної культури емпатія саморегуляція |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті проаналізовано проблему емоційної культури педагога. Виокремлено структурні компоненти емоційної культури педагога: мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-поведінковий, саморегулюючий, емоційно-почуттєвий. Розкрито показники емоційної культури педагогів. Виокремлено функції емоційної культури вчителя. Узагальнено психолого-педагогічні умови ефективного формування емоційної культури студентів у навчальному процесі. Підкреслено, що необхідною внутрішньою умовою формування емоційної культури студентів є актуалізація потреби у її самовихованні, яке приведе до змін в особистісній сфері майбутніх учителів, зростання здатності до прояву емпатії, до адекватного самооцінювання і саморегуляції поведінки. |
Description: | Барчі, Б. В. Емоційна культура як складова професійної підготовки майбутніх педагогів / Б. В. Барчі, М. С. Барчій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.247-249 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3265 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Barchi_Barchiy_Emotional_culture.pdf.pdf | Емоційна культура як складова професійної підготовки майбутніх педагогів | 852.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.