Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Title: Маркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку
Authors: Реслер, Марина Василівна
Гаврилець, Олеся Василівна
Максименко, Діана Вікторівна
Keywords: екологічний товар
метод експертних оцінок
панельний метод
екологічні потреби
маркетингові інструменти
Issue Date: 2018
Abstract: Статтю присвячено визначенню маркетингових підходів до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку. Представлено поняття екологічного товару, наведено його роль та значення у діяльності суб’єктів ринку. Визначено та охарактеризовано метод експертних оцінок та метод опитування як сучасні маркетингові підходи до дослідження проблем екологічності товарів.
Description: Реслер, М. В. Маркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку / М. В. Реслер, О. В. Гаврилець, Д. В. Максименко // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №17. - С.153-157
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Resler_Havrylets_Maksymenko_Marketing.pdf.pdfМаркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку587.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.