Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Titel: Маркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку
Autoren: Реслер, Марина Василівна
Гаврилець, Олеся Василівна
Максименко, Діана Вікторівна
Stichwörter: екологічний товар
метод експертних оцінок
панельний метод
екологічні потреби
маркетингові інструменти
Erscheinungsdatum: 2018
Zusammenfassung: Статтю присвячено визначенню маркетингових підходів до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку. Представлено поняття екологічного товару, наведено його роль та значення у діяльності суб’єктів ринку. Визначено та охарактеризовано метод експертних оцінок та метод опитування як сучасні маркетингові підходи до дослідження проблем екологічності товарів.
Beschreibung: Реслер, М. В. Маркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку / М. В. Реслер, О. В. Гаврилець, Д. В. Максименко // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №17. - С.153-157
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Resler_Havrylets_Maksymenko_Marketing.pdf.pdfМаркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку587.21 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.