Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Назва: Маркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку
Автори: Реслер, Марина Василівна
Гаврилець, Олеся Василівна
Максименко, Діана Вікторівна
Ключові слова: екологічний товар
метод експертних оцінок
панельний метод
екологічні потреби
маркетингові інструменти
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено визначенню маркетингових підходів до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку. Представлено поняття екологічного товару, наведено його роль та значення у діяльності суб’єктів ринку. Визначено та охарактеризовано метод експертних оцінок та метод опитування як сучасні маркетингові підходи до дослідження проблем екологічності товарів.
Опис: Реслер, М. В. Маркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку / М. В. Реслер, О. В. Гаврилець, Д. В. Максименко // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №17. - С.153-157
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Resler_Havrylets_Maksymenko_Marketing.pdf.pdfМаркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку587.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.