Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3273
Назва: Новітні бізнес-моделі у сфері Інтернет-маркетингу
Автори: Пітюлич, Михайло Іванович
Кручак, Людмила Володимирівна
Лизанець, Анжела Гейзівна
Ключові слова: бізнес-моделі
Інтернет-маркетинг
дропшипінг
контент-маркетинг
пошукова оптимізація (SEO)
канали комунікації
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність бізнес-моделей, а також розглянуто основні складники поняття Інтернет-маркетингу. Наведено класифікацію бізнес-моделей саме у сфері Інтернет-маркетингу та проаналізовано одну з розповсюджених і введених у практику бізнес-модель «Дропшипінг». Відображено основні складники поняття Інтернет-маркетингу та подано його різновиди. Визначено місце та роль новітніх інструментів в Інтернет-маркетингу.
Опис: Пітюлич, М. І. Новітні бізнес-моделі у сфері Інтернет-маркетингу / М. І. Пітюлич, Л. В. Кручак, А. Г. Лизанець // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №17. - С.322-326
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3273
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pityulich_Kruchak_Lizanets_New_business.pdf.pdfНовітні бізнес-моделі у сфері Інтернет-маркетингу635.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.