Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3277
Название: Інтерактивний маркетинг у формуванні транскордонного співробітництва Єврорегіонів
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
Єврорегіон
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Гегедош К. В. Інтерактивний маркетинг у формуванні транскордонного співробітництва Єврорегіонів / К. В. Гегедош // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 травня 2019 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2019. - С.422-424
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3277
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Hehedosh_Interactive_marketing_formation.pdfІнтерактивний маркетинг у формуванні транскордонного співробітництва Єврорегіонів991.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.