Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3292
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дешко, М-Х. В. | - |
dc.contributor.author | Попович, Оксана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-23T17:30:00Z | - |
dc.date.available | 2019-05-23T17:30:00Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3292 | - |
dc.description | Дешко М-Х. В. Професійна підготовка педагогів до розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку засобами творів живопису / М-Х. В. Дешко, О. М. Попович // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2018. – Вип. 2(2). - С. 23-27 | en_US |
dc.description.abstract | У статті окреслено особливості професійної підготовки педагогів до роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку засобами творів живопису. Досліджено проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до проведення різних форм роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку засобами творів живопису та шляхи їх вирішення. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | РВВ МДУ | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | зв’язне мовлення | en_US |
dc.subject | твори живопису | en_US |
dc.subject | мовленнєва діяльність дошкільників | en_US |
dc.title | Професійна підготовка педагогів до розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку засобами творів живопису | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Popovych_PROFESSIONAL_ TRAINING.pdf | Професійна підготовка педагогів до розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку засобами творів живопису | 866.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.