Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3301
Назва: Ретроспективний аналіз становлення феномену творчого мислення молодших школярів
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Качур, В.П.
Барна, О.М.
Ключові слова: творче мислення
розвивальне навчання
креативне мисле ння
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано погляди представників різних наукових напрямів на питання становлення та розвитку феномену творчого мислення. Наведено окремі думки древніх філософів стосовно сутності, наукового осмислення природи творчого мислення, динаміку розвитку філософської та педагогічної думки означеного феномену у Середньовіччі та епосі Відродження. Особлива увага приділена аналізу наукових доробків педагогів та психологів ХХ ст. Авторами виділені основні історичні етапи становлення феномену творчого мислення, акцентовано увагу сучасному стану досліджуваної проблеми.
Опис: Кузьма-Качур, М.І. Ретроспективний аналіз становлення феномену творчого мислення молодших школярів / М.І. Кузьма-Качур, В.П. Качур, О.М. Барна // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 122-125
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3301
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuzma-Kachur_The_retrospective_analysis.pdf.pdf1.29 MBРетроспективний аналіз становлення феномену творчого мислення молодших школярівПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.