Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorКачур, В.П.-
dc.contributor.authorБарна, О.М.-
dc.date.accessioned2019-05-24T12:38:13Z-
dc.date.available2019-05-24T12:38:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3301-
dc.descriptionКузьма-Качур, М.І. Ретроспективний аналіз становлення феномену творчого мислення молодших школярів / М.І. Кузьма-Качур, В.П. Качур, О.М. Барна // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 122-125en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано погляди представників різних наукових напрямів на питання становлення та розвитку феномену творчого мислення. Наведено окремі думки древніх філософів стосовно сутності, наукового осмислення природи творчого мислення, динаміку розвитку філософської та педагогічної думки означеного феномену у Середньовіччі та епосі Відродження. Особлива увага приділена аналізу наукових доробків педагогів та психологів ХХ ст. Авторами виділені основні історичні етапи становлення феномену творчого мислення, акцентовано увагу сучасному стану досліджуваної проблеми.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтворче мисленняen_US
dc.subjectрозвивальне навчанняen_US
dc.subjectкреативне мисле нняen_US
dc.titleРетроспективний аналіз становлення феномену творчого мислення молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuzma-Kachur_The_retrospective_analysis.pdf.pdf1.29 MBРетроспективний аналіз становлення феномену творчого мислення молодших школярівПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.