Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3302
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курило, Олександра Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Прокопович, Лідія Сигізмундівна | - |
dc.contributor.author | Попович, Надія Ференцівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-24T12:56:08Z | - |
dc.date.available | 2019-05-24T12:56:08Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3302 | - |
dc.description | Курило, О.Й. Становлення професійної діяльності вчителя: мовно-риторичний аспект / О.Й. Курило, Л.С. Прокопович, Н.Ф. Попович // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 125-128 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання мовно-риторичної культури як важливого елементу професійного становлення вчителя. Виокремлено комунікативно-риторичні якості мовлення, визначено функції педагогічної комунікації та виділено ознаки мовно-риторичної особистості вчителя. Розглянуто структурні компоненти комунікативної компетентності. Систематизовано теоретичні погляди розвитку професійної мовленнєвої діяльності, спрямованої на виховання риторичної культури особистості. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | професійна діяльність вчителя | en_US |
dc.subject | ораторське мистецтво | en_US |
dc.subject | риторика | en_US |
dc.subject | спілкування | en_US |
dc.subject | мовлення | en_US |
dc.title | Становлення професійної діяльності вчителя: мовно-риторичний аспект | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kurylo_Prokopovich_Popovich_Formation.pdf.pdf | Становлення професійної діяльності вчителя: мовно-риторичний аспект | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.